OOTD: army jack & tiger print

P1120213(2)2
De herfst is weer begonnen en dus bedenk ik weer leuke herfstoutfits om aan te doen. Je hebt het misschien nog niet heel erg gemerkt, maar ik houd me graag bezig met kleding en outfits (en shoppen, maar dat heb je vast wel gemerkt) Het lijkt me leuk om vaker outfits te laten zien. Dit is leuk voor jullie als inspiratie en voor mij ook handig als ik een kledingcrisis heb ’s ochtends, haha.

P1120211(2)De herfst is duidelijk weer begonnen, dus tijd voor printjes en kleuren zoals donkerblauw, legergroen en wijnrood! En laten dat nou net kleuren zijn die ik heel graag draag. Ze zijn allemaal prachtig en heel goed te combineren! Het legergroene jasje zit heel fijn en doordat er al versiersels opzitten, kun je de rest van je accessoires/kleding rustiger houden. Toch vond ik het leuk om er een sjaaltje bij te dragen. Deze sjaal met een panterprintje vind ik er erg leuk bij staan. De top eronder heeft aan de bovenkant prachtig kant zitten, dit zie je nog beter op de laatste foto.Verder draag ik mijn Karma armband, want dit past er mooi bij.

P1120213(2)
P1120219(2)
Jasje – C&A
Top – H&M
Sjaal – Pieces
Jeans – C&A
Armband – Karma
Schoenen – Primark (vergeten op de foto te zetten, het zijn neppe Allstars)

Wat vind jij van deze outfit?

9 gedachtes over “OOTD: army jack & tiger print

Geef een reactie

