Ik heb Instagram!

Naamloos
Eigenlijk had ik al Instagram, maar niet eentje voor m’n blog. Er is maar 1 vriendin die van m’n blog weet en dat vind ik voor nu prima. Dus wilde ik een Instagram voor m’n blog in plaats van mijn persoonlijke account om te toveren in blogaccount.Ik zou het heel leuk vinden als jullie me willen volgen! Ik volg natuurlijk terug. Volg me op: @yvonnedoblog. Daar zal ik jullie previews van blogposten geven, dagjes uit delen en jullie op de hoogte houden!

2 gedachtes over “Ik heb Instagram!

Geef een reactie

