DIY ticket book

P1120338(2)
Treinkaartjes, bioscoopkaartjes en alle andere tickets die ik krijg al ik ergens heenga, bewaar ik altijd. Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuk klein boekje zonder lijntjes om alle kaartjes in te plakken. Toen ik laatst een bestelling deed bij een webshop, zag ik ook dit boekje. Het idee vond ik heel erg leuk, maar ik heb niet alleen filmkaartjes maar ook treinkaartjes, etc. Dus besloot ik er zelf eentje te maken.


P1120326(2)
P1120330(2)

Dit boekje had ik eerst gekocht voor Londen, maar hij is te klein voor foto’s. Gelukkig had ik nog een boekje erbij besteld, die vond ik gewoon erg mooi en deze kan ik wel mooi voor de reis gebruiken (in deze blogpost kun je hem zien). Maar nu heeft het een ander leuk doeleinde gekregen. Het klavertje vind ik bijzonder detail.

P1120338(2)
P1120323(2)

De voorkant heb ik versierd met stempels, dit vind ik er leuk uitzien. Het enige wat je hoeft te doen voor deze DIY is: een leuk boekje kopen, kaartjes verzamelen (ik begon in 2012 al met bioscoopkaartjes, leuk om terug te zien!), het boekje versieren en de kaartjes erin plakken. Easy peasy lemon squeezy, right?  


Bewaar jij ook je trein- of bioscoopkaartjes?

13 gedachtes over “DIY ticket book

  1. Aahh, hier gaat mijn creatieve hart sneller van slaan! Ik verzamel ook altijd tickets en leuke bonnetjes. Sommige zijn in een hoek van een fotolijst gestoken, andere plak ik in mijn dummie. Ziet er prachtig uit en mooie fotografie! 🙂

Geef een reactie

