London foto’s oktober 2014

IMG_0131
Zoals jullie wel weten ben ik afgelopen herfstvakantie 4 dagen naar Londen geweest met m’n moeder. De aankopen en het sfeerfilmpje heb je al voorbij zien komen. Nu is het tijd voor de foto’s! Ik heb een selectie gemaakt van de foto’s die de sfeer van onze reis uitstralen. Het was zo gezellig en leuk!

Processed with VSCOcam with f2 preset
P1120364Op de boot naar Engeland

IMG_0131
IMG_0135
IMG_0143
IMG_0278In de vensterbank in onze hotelkamer

IMG_0160Harrods is prachtig verlicht in de avond. Rond kerst is de verlichting nog veel uitbundiger dan dit.

S1320008Natuurlijk even een toeristische foto maken bij een rode telefooncel!

S1320014
S1320015Dit vonden we een hele leuke naam en gevel voor een souvenirwinkel.

IMG_0175
IMG_0216In Kensington Gardens

IMG_0239Voor het eerst pizza eten bij de Pizzahut!

IMG_0306Prachtige zonsondergang bij terugkomst in Nederland

Wat vind jij het leukste aan Londen?

7 gedachtes over “London foto’s oktober 2014

  1. De mengeling van modern en oud. Je vindt er echt cultuur in terug en de stad is echt mijn lievelings van alle steden die ik al heb bezicht. (dat kan natuurlijk nog veranderen als ik de vs of canada zal bezoeken ;)) Ook vind ik het enorm leuk om te zien hoeveel verschillende stijlen er zijn, in Londen zie je dat echt. Ah, het is gewoon altijd fijn in Londen!

Geef een reactie

