Een dagje Landal

P1120519(2)2
Afgelopen weekend was erg fijn. Zaterdag werkte ik met leuke collega’s van 12 tot 18:30. Daarna at ik verse tomatensoep en stokbrood met kruidenboter gemaakt door m’n moeder. Na een avondje Breaking Bad kijken, zijn we lekker gaan slapen. De volgende dag gingen we naar m’n opa en oma, die een weekendje in Landal waren.

Mijn familie en ik komen al sinds ik nog een baby was in Landal. Elke keer als we er zijn, voelt het vertrouwd. Vooral in de herfst ben ik er heel graag. Normaal ben ik niet zo van het wandelen, maar daar vind ik het juist fijn. Bladeren die mooie felle kleuren hebben, overal dennenappels en veel honden (m’n favoriete dieren). We zijn gaan wandelen en ik heb foto’s gemaakt.

foto
Deze foto maakte m’n broer zonder dat ik het doorhad, vind hem best leuk geworden. Toby en Rocco (de hondjes van m’n oma en opa) zijn zo lief. Ze zijn altijd enthousiast als we komen, zo leuk!

P1120501(2)Gezellig wandelen!

P1120503
P1120504(2)
P1120505
P1120510(2)
Dit is een bospad die leid tot een ‘waterval’ (zo wordt het genoemd, maar het is eigenlijk een beekje). Normaal ligt het hele pad vol met roodbruine bladeren, zo mooi. Nu waren er iets minder bladeren, maar het was nog steeds prachtig.

P1120517(2) In Landal zie je gegarandeerd eekhoorntjes, schattig!

P1120519(2)

P1120525(2)
Op de terugweg was de zonsondergang prachtig. Best bijzonder dat zoiets moois er weer elke dag is. Ik maak heel vaak een foto van een zonsondergang omdat, ik het zo mooi vind haha.

Mijn weekend was top. Dagje werken en daarna een dagje ontspannen en bij familie zijn.
Hoe was jouw weekend?

10 gedachtes over “Een dagje Landal

  1. Erg mooie foto’s! Ik vind het ook altijd erg leuk foto’s te maken van de zonsopgang en ondergang. Het is zo alledaags, maar toch bijna elke keer weer een beetje anders! xoxo

Geef een reactie

