Personal: drukte & herfstfilmpje

P1120424
Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt is er de laatste tijd niet altijd om de dag een blogpost. Dit komt doordat ik het erg druk heb. Weinig inspiratie + school + werk = minder blogposten. Maar ik werk eraan! Ik heb een rijtje met ideeën opgeschreven en hoop het snel te kunnen verbeteren. Ook heb ik nog ander nieuws.



Warme chocomel, boswandelingen & herfstdecoratie zul je erin terug zien. Ja, ja, ik ben bezig met een herfst sfeerfilmpje. Laatst was ik een dagje naar Landal, waar ik al een paar mooie beelden heb gefilmd. Als ik genoeg filmpjes heb, ga ik beginnen met bewerken. Alleen zoek ik nog een beter bewerkingsprogramma dan movie maker, maar dit is lastig. Want de meesten zijn te ingewikkeld. Maar als je een tip hebt, dan zou ik leuk vinden als je het achterlaat in de comments.

Op school gaat het goed, met de resultaten van de eerste toetsweek ben ik heel tevreden. Nu is het weer 8 weken les en dan weer de volgende toetsweek. Je werkt dus eigenlijk van toetsweek naar toetsweek. Voordat ik aan klas 4 begon, werd ons ook verteld dat dit jaar een fulltime job is. En nu snap ik waarom ze dat zeiden. Om het te halen moet je alles goed bijhouden en houd je minder tijd over voor andere dingen. Dat vind ik wel balen. Gelukkig red ik het tot nu toe wel, maar de drukte vind ik wat minder leuk.

Ik ben nog steeds blij dat ik Filosofie als vak heb gekozen. Je leert zelf na te denken, beter te argumenteren en jezelf leer je ook beter kennen. Mindstyle en dat soort dingen vind ik zo interessant. Ik ga me er meer in verdiepen en hoop binnenkort eens een leuk artikel erover te plaatsen.

Wat houdt jou de laatste tijd bezig?

Een gedachte over “Personal: drukte & herfstfilmpje

  1. Pingback: Herfst sfeerfilmpje |

Geef een reactie

