Kerstgala jurkjes

P1120498(2)222
Het is misschien nog iets te vroeg om te denken aan kerst en de bijpassende outfits, maar bij mij op school gaat het er nu al over. Ik heb dit jaar namelijk een kerstgala en veel meiden zoeken al naar een jurkje. Woorden als pailletten, bordeauxrood en kant hoor ik nu dagelijks, haha. Daarom heb ik een aantal mooie kerstgala jurkjes uitgezocht, lees verder voor de prijzen en linkjes!

Ik heb eigenlijk alleen maar naar korte jurkjes gekeken, want bij mij op school wordt geen lange jurk verwacht. Ik vind korte jurken ook veel leuker, want lange jurken staan iets te chic. Deze jurkjes zijn allemaal onder de €60 euro. Je kan er natuurlijk ook eentje kopen voor een kerstdiner of als uitgaansjurkje.

P1120498(2)2
1. Dit jurkje is van de H&M. Kant vind ik altijd mooi en donkerblauw is minder standaard dan bijvoorbeeld zwart. Hij kost €24,99 en is hier te koop. Wees er snel bij als je deze leuk vind, want hij was laatst in veel maten uitverkocht en later weer bijgevuld.

2. Dit jurkje is van Asos. Bordeauxrood vind ik de perfecte najaarskleur en past ook heel goed bij Kerst natuurlijk. De jurk zelf is vrij simpel, behalve het asymmetrische dan. Maar ik denk dat je deze met een statement ketting heel mooi kan stylen. Hij kost €28,44 en is hier te koop.

3. Dit jurkje is van Boohoo. Dit vind ik echt zo’n prom dress, ook heel leuk voor een kerstgala. Zelf houd ik niet heel erg van strapless, maar ik vind deze jurk toch heel erg mooi. Hij kost €40,- en is hier te koop.

4. Dit jurkje is van Nelly. Donkerblauw en kant is een goede combinatie, vind het prachtig. Het is een skater dress model en dat staat velen erg goed. Het riempje zorgt voor extra taille. Hij kost €32,95 en is hier te koop.

5. Dit jurkje is van New Look. Skater dress model + see through gedeelte + het prachtige versiersel bij de taille = maakt dit tot een perfect jurkje voor een kerstgala of diner. Hij kost €44,99 en is hier te koop.

6. Dit jurkje is van Boohoo. Dit jurkje vind ik ook erg leuk, de paarse kleur is erg mooi in combinatie met het see-through gedeelte. Maar met mooie opvallende oorbellen of een ketting wordt het een echt kerstjurkje. Hij kost €30,- en is hier te koop.

7. Dit jurkje is van H&M. Alweer een hele mooie najaarskleur. Ik ben normaal niet zo van de pailletten, maar deze vind ik heel erg mooi. Wees er snel bij of houd de maten in de gaten, want deze was al snel uitverkocht. Hopelijk wordt hij nog bijgevuld. Hij kost €14,99(!) en is hier te koop.

8. Dit jurkje is van Vero Moda. Dit vond ik ook een hele mooie chique jurk. Heb je al door dat ik van kant houd?  Haha, ik vind het zo mooi! Hij kost €29,95 en is hier te koop.

Al deze jurkjes kun je nog een keer dragen tijdens het uitgaan, een nieuwjaarsfeestje, (kerst)diner of bijvoorbeeld je verjaardag. Ik vind ze allemaal erg leuk en heb er een paar van besteld, moet nog beslissen welke ik ga houden. Hangt er ook vanaf hoe ze zitten natuurlijk.

 

Heb jij ook een kerstgala of diner? En wat is jouw favoriete jurkje?

14 gedachtes over “Kerstgala jurkjes

  1. Erg mooie jurkjes! En wat heb je het leuk gedaan zo! Ik ben geen jurkendrager… Vind het wel erg leuk om naar te kijken altijd 🙂 Zoekse naar het ‘perfecte’ jurkje! xoxo

Geef een reactie

