Tip: Blokker woonplaid

P1120539(3)
Op een regenachtige koopzondag laatst was ik in de stad met een vriendin om warme chocomel te drinken. Past helemaal bij herfst! Wat ik nog meer bij de herfst vind passen, zijn dekentjes. Hoe fijn is het om onder een dekentje te liggen op de bank? Ik vind het heerlijk. Bij de Blokker kwam ik een hele mooie tegen.

P1120538(2)
P1120539(2)
P1120546(2)
Eigenlijk was dit meer een aankoop met de gedachte: ”ik wil dit gewoon hebben” in plaats van ”ik heb dit nodig”. Maar ik ben erg blij dat ik de plaid heb gekocht. De kleur vind ik echt prachtig en staat heel mooi op m’n bed. De kussens passen er ook leuk bij, wat het is wel in dezelfde kleurcategorie.

Naamloos Bron: Blokker

Er waren meer kleuren: zwart, taupe, paars en degene die ik heb noemen ze roze. Maar ik vind het meer mauve. Het dekentje is gemaakt van een dunne stof, maar hij is toch lekker warm. De gevlochten uiteinden vind ik een leuk detail! Het was ook niet een duur plaid, hij kostte in de winkel €7,99.

Heb jij een plaid of dekentje op je bed?

Dit is trouwens geen gesponsorde blogpost. Ik ben gewoon enthousiast over de plaid en wil het graag aan jullie als tip geven.

5 gedachtes over “Tip: Blokker woonplaid

Geef een reactie

