Lijstje met doelen voor dit jaar

625500_395259470573983_451892763_n(@)
Toen ik dit artikel van ‘Da’s Leven’ las, heb ik gelijk het lijstje opgeschreven. Ik houd er wel van om ergens zoveel mogelijk uit te halen, dus dat ga ik met de laatste maanden van dit jaar ook doen. Het lijstje heb ik opgeschreven en ik ga alles proberen te doen. Het zijn doelen die wel haalbaar zijn, maar die ik niet allemaal uit mezelf zou gaan doen. En dat maakt het extra leuk!

papier-kladblokje-paperclip(2)Nummer 1 van het lijstje lijkt me de moeilijkste om te voltooien, want a) ik ben al veel bezig met uit de comfortzone gaan dus er is niet veel over en b) nu moet ik iets gaan bedenken wat ik niet durf maar wel haalbaar is om te doen binnen dit jaar nog. Maar goed, ik ga het proberen!

Nummer 2 komt helemaal goed, binnenkort is m’n nichtje jarig & kerst komt eraan. Ik houd ervan om cadeautjes te geven.Nummer 3 moet ook wel lukken. Een boek lezen doe ik de laatste tijd amper, terwijl ik het wel heel leuk vind. Nummer 4 komt wel goed, haha. Nummer 5 vind ik een hele mooie! Nummer 6 vind ik ook erg leuk, maar ik ben wel erg slecht in schaatsen haha!

Nummer 7 is een goed excuus om weer eens brownies te bakken met een vriendin. Nummer 8, een serie inhalen komt helemaal goed. Nummer 9 moet ook lukken, alleen moet ik nog voornemens bedenken. En nummer 10 ben ik ook van plan om te doen, want ik wil graag naar The Maze Runner.

Alle credits voor het bedenken van dit lijstje gaan naar Lisa van Da’s Leven. Ik vind het een heel leuk idee! Wanneer ik de helft heb gedaan, zal ik weer een blogpost erover schrijven. Ik heb er zin in om dit lijstje te gaan voltooien! Doen jullie mee?

 

8 gedachtes over “Lijstje met doelen voor dit jaar

  1. Pingback: Lijstje voor december: 5 doelen behaald! |

  2. Pingback: Lijstje voor december: bijna alle doelen behaald! |

Geef een reactie

