3 manieren om een cadeautje nog leuker in te pakken

P1120590(3)2De maand december is weer aangebroken, wat betekent dat de maand vol cadeautjes weer begint! En die cadeautjes kun je gewoon simpel inpakken, maar met net wat meer aandacht is het extra leuk om te geven en staat het super onder de kerstboom. Klaar voor glitter, sterretjes, sneeuwvlokjes, stempels en strikjes? Lees dan vooral verder!

In deze blogpost zie je drie manieren om een cadeautje nog leuker in te pakken. Natuurlijk kun je het aanpassen naar je eigen smaak. Het zorgt vast wel voor kerstgevoelens en inspiratie!

P1120554(2)  P1120559(2)2Het eerste cadeautje heb ik ingepakt met zilveren kaftpapier van de Hema (handige manier om je overige kaftpapier te gebruiken). Daarom heen heb ik een een strook karton gedaan, dit vind ik erg leuk staan. Het gekleurde touw doet me denken aan candy canes! Verder heb ik ter decoratie nog een labeltje toegevoegd met een glitter ster sticker en een sneeuwvlok stempel. Dit is mijn favoriet van alle drie cadeautjes. Het straalt echt kerst, stijl en gezelligheid uit!

P1120566(2)
P1120568(2)2Dit cadeautje heb ik ingepakt met typisch kerst cadeaupapier. Opzich is het cadeau dan al leuk genoeg, maar ik heb het extra versierd. De strik kun je makkelijk na maken door het volgende sjabloon uit te knippen. Verder heb ik weer glitterstickers erop geplakt. Glitters en kerst horen gewoon bij elkaar, haha! 
  P1120580(2) P1120575(2)2Het cadeautje heb ik weer ingepakt met zilveren kaftpapier. Bij de bovenste foto heb ik wel al Merry X-mas erop gestempeld, bij de onderste foto niet. Je kunt zelf kiezen wat je het leukste vind. Een candy cane hoort helemaal bij een kerstcadeau. De rode strik en het glittersterretje maken het af. De sneeuwman ernaast is trouwens een stempel, op de onderkant staat het sneeuwvlokje wat je op de eerste foto kunt zien van het eerste cadeautje.

P1120590(2)

P1120584(2)Dat waren de manieren hoe je een cadeautje extra leuk kan inpakken. Ik vind het altijd heel leuk om cadeautjes te geven en ze dan mooi in te pakken. Het labeltje, touw en sneeuwvlok stempel komen van WeAreGolden.nl. Ik had een keer eerder wat bij hun besteld en toen had ik een foto ingestuurd. Daardoor kreeg ik een waardebon van 5 euro, hartstikke leuk dus! De letter stempels komen van de Hema. De glitterstickers heb ik ergens in een lade teruggevonden. Ik ben benieuwd welke van de drie cadeautjes jullie het leukste vinden. Welke is jouw favoriet?

 

15 gedachtes over “3 manieren om een cadeautje nog leuker in te pakken

  1. Wauw, echt mooi gedaan! Als je het zo verteld is het eigenlijk nog veel minder moeite dan ik eerst dacht ook, ik ga het zeker eens proberen!

    Welke mijn favoriet is: ik vind ze allemaal heel leuk, maar die met de rode strik en Merry Christmas is denk ik toch mijn favoriet!

  2. Het laatste pakje is mijn favoriet! Echt super leuk! Ik was ook al begonnen met mijn kerstcadeautjes, 1tje is al ingepakt en ligt al onder de kerstboom, maar de andere cadeautjes wil ik nog even aanvullen met een paar leuke kleine dingetjes. Die zuurstok aan het cadeautje is echt een super idee, ik heb ze nog van vorig jaar liggen ik vind ze zelf niet lekker dus tja dan is dit ook echt wel een oplossing!
    xxx

Geef een reactie

