Lijstje voor december: 5 doelen behaald!

papier-kladblokje-paperclip(2)
Een paar artikelen terug schreef ik over een lijstje wat ik op een blog vond. Hier kun je dat teruglezen. Het gaat erom dat je nog zoveel mogelijk uit de laatste maand van dit jaar haalt. Dit vond ik een leuk idee! Nu heb ik vijf doelen behaald. Lees snel verder!

papier-kladblokje-paperclip(2)

1. Iets doen wat je niet durft – Ik werk bij een lunchroom en ik maak de drankjes, houd de zaak netjes, vul voorraden aan, haal tafeltjes leeg en ik was af en toe af. Maar ook bedien ik soms. Ik ben een sociaal persoon, maar vind het soms wel lastig om een groep mensen te benaderen. En een paar koppen thee op schoteltjes op een dienblad kunnen vrij zwaar zijn, waardoor ik het spannend vind om het weg te brengen. Maar oefening baart kunst, dus ik probeer het gewoon.

2. Cadeautjes geven-
 Mijn nichtje is 26 november alweer 17 jaar geworden. Ze is ouder dan ik ben, maar ik noem haar toch m’n nichtje. Ik gaf haar een Future Listography boek. Dat is een boek vol met lijstjes die je kan invullen. Zoals bijvoorbeeld ”List people you would love to meet” en ”List your dream jobs”. Ik heb zelf ook eentje, de normale Listography. Ik gaf mijn nichtje de Future Listography versie omdat er veel dingen in stonden over wat je nog wil bezoeken. Wij willen graag later samen gaan reizen.

5. Wees trots op jezelf – Ook dit doel is behaald. Voor school moest ik vrij veel verslagen inleveren. Ondanks dat ik het hele weekend moest werken, heb ik het toch op tijd afgekregen. Daar was ik wel trots op! Ook heb ik weer een paar doelen van het ‘uit mijn comfortzone-lijstje’ kunnen afstrepen, waar ik ook trots op ben. Dankzij dit lijstje stond ik daar ook meer bij stil.

P1120616
7. Iets bakken – Dit doel is vandaag nog behaald. Een goede vriendin en ik hebben samen brownies gebakken. Daarna een film gekeken en een brownie gegeten. Het was leuk om weer eens bij te kletsen en afspreken met haar is altijd gezellig! Ze is tot nu toe nog steeds de enige vriendin die van m’n blog weet en ze vind het erg leuk.

8. Een serie inhalen – Mijn moeder en ik kijken samen al een paar jaren de serie Neighbours. Dit is een Australische soapserie die nu al 29(!) jaar speelt. Mijn moeder kijkt het al ongeveer 20 jaar en ik al 5 jaar. Elke werkdag komt een aflevering op tv. Vaak hebben we beide geen tijd om te kijken. Maar af en toe hebben we dan een Neighbours-dagje waarbij we een stuk of 5 afleveringen achter elkaar kijken. Dat deden we laatst ook. Heel gezellig!

Heb jij ook nog iets gedaan van dit lijstje?

Ps. Fijne pakjesavond als je Sinterklaas viert!

3 gedachtes over “Lijstje voor december: 5 doelen behaald!

  1. Pingback: Lijstje voor december: bijna alle doelen behaald! |

Geef een reactie

