Winterse pastelkleuren

74825_1701167731562_4157103_n(2) Online shoppen doe ik graag vanaf de bank met een lekkere kop thee en een dekentje over me heen. Volgens mij doen heel veel meiden dit, vooral nu het zo koud is buiten. Bij Esprit zag ik het kopje ‘winterse pastelkleuren’ staan, wat ik erg leuk vond. Pastelkleuren passen ook hartstikke mooi bij het najaar!

Online shoppen doe ik vaak, misschien iets te vaak, maar het is ook zo makkelijk. Mijn moeder koopt vaak kleding bij de webshop van Esprit en had mooie pastelkleurige truien besteld. Dat zorgde bij mij weer voor inspiratie, haha. Pastelkleuren waren in het voorjaar van 2013 helemaal in en daarna zijn ze altijd wel hip gebleven. Zelf ben ik er ook wel fan van! Meestal draag ik in het najaar donkere kleding zoals wijnrood, donkerblauw, groen en zwart. Dit past ook wel bij de herfst. Maar ook pasteltinten zouden erg leuk kunnen staan in het najaar. Mijn oog viel op het kopje ‘winterse pastelkleuren’ en daarbij stonden heel veel mooie items in zachte kleurtjes. Hieronder mijn favorieten!

74825_1701167731562_4157103_n(3)1. Fijngebreide trui met kasjmier €79,99. Deze kleur vind ik echt prachtig! Op de foto lijkt hij een beetje vormloos, maar op het model ziet de trui er heel mooi uit. Een beetje getailleerd en comfortabel. Hij kost €79,99. Zelf koop ik meestal niet dure kleding, maar het lijkt me wel fijn om in een goede kwaliteit trui (met kasjmier!) te investeren. Dan gaat hij ook mooi lang mee.

2. Extra grote zachte sjaal in de kleur dusty pink €39,99. Van de omschrijving krijg je het al warm, heerlijk zo’n grote zachte sjaal! Vooral nu het echt een stuk kouder wordt, zou zo’n sjaal niet verkeerd zijn.

3. Oversized shirt met laagjeslook €29,99. Deze top valt zo mooi bij het model!  Een mooi shirt om casual te dragen, maar kan je ook met accessoires omtoveren tot een chique top. Deze staat op m’n wishlist!

4. Vest met pailletjes in de kleur sterling blue €59,99. Als er iets kerst schreeuwt, dan zijn het pailletjes wel. Dit vest lijkt me makkelijk te combineren en heel comfortabel.

5. Jersey shirt met chiffon €29,99. See-through zie je nu ook erg veel bij jurkjes en tops. Ik vind het zelf een leuk effect geven. Net zoals vaak met Esprit kleding kun je deze ook casual dragen maar ook chique met mooie accessoires.

6. Grofgebreide beanie €19,99. Een mooie muts om het af te maken, deze past ook leuk bij de sjaal. Deze is ook in de kleur dusty pink. De namen van de kleuren klinken allemaal zo schattig!

De kleding van Esprit zien er allemaal zo comfortabel uit en kwalitatief ook goed. Wat mij opvalt, is dat je met de items alle kanten op kunt. Je kunt ze casual dragen naar school, maar ook naar bijvoorbeeld een kerstdiner met een mooie rok en statement ketting. Ik twijfel zelf of ik nummer 3 of 4 ga kopen, vind ze beide erg leuk! Welke zal ik kiezen? En wat vind jij het leukste item?

Bron:Esprit

9 gedachtes over “Winterse pastelkleuren

  1. Erg leuk! Ik ben dol op pastelkleuren, maar doordat mijn huidskleur een beetje ernstig veel weg heeft van een wit blaadje, staat het echt te flets… xoxo

Geef een reactie

