Kerstgala 2014

PicMonkey Collage(3)
Na weken voorpret en voorbereiding (jurkje zoeken, schoenen passen & kapper afspraak inplannen) was het gisteravond zover: het kerstgala! Het kerstgala was in een club en alleen voor de 4e, 5e en 6e klas. De voorpret & het kerstgala zelf waren allebei erg leuk!

Zo’n kerstgala kost meer uren voorbereiding dan dat het zelf duurt, haha! Ik heb denk ik in totaal 2 uren gezocht naar een leuk jurkje (niet achterelkaar hoor), een uurtje bij de kapper gezeten en een middagje geshopt voor schoenen. Het kerstgala duurde zelf van 21:30 tot 2:00.

PicMonkey Collage(2) Links is m’n nichtje & rechts ben ik

Om vijf uur ben ik naar de kapper gegaan om m’n haar te laten krullen. Ik heb namelijk vrij dik haar dus dan zakt het heel snel uit, nu bleef het mooi lang zitten! Ik nam mijn nichtje van 17 als introducee mee. Van tevoren heb ik haar haren gekruld en hebben we onze make-up gedaan. Rond 10 uur hebben we nog een vriendin opgehaald en toen zijn we naar het gala toegegaan. Gelijk bij binnenkomst kon je op de foto & kreeg je een drankje.

Op het begin was het een beetje ongemakkelijk, want er danste nog bijna niemand. Maar uiteindelijk werd het drukker, de muziek leuker en er werd meer gedanst. Natuurlijk werden er ook een paar kerstliedjes gedraaid. Het was de eerste keer dat ik een hele avond liep en danste op hakken, best wel pijnlijk na 3 uren! Rond 1 uur gingen we naar huis, want ik had wel eerste uur vrij maar m’n nichtje niet (ze zit op een andere school). Het was een hele leuke avond! Wat ik vooral leuk vind, is om iedereen dan zo ‘dressed-up’ te zien in een jurkje of in pak.

Heb jij ook nog een kerstgala dit jaar? Of al gehad?

19 gedachtes over “Kerstgala 2014

  1. Je ziet er op de foto’s super leuk uit! Ben zelf geen gala fan… Ben niet zo van de feestjes, jurkjes en het optutten πŸ˜‰ Fijn dat je een leuke avond hebt gehad! xoxo

Geef een reactie

