New in: ring

P1120708(2)1
Voor mijn 15e verjaardag zou ik een ring krijgen van m’n moeder. Dus gingen we naar meerdere juweliers, maar ik vond nooit een ring die er bovenuit sprong. Er was nooit eentje waarbij ik gelijk dacht: dat is hem! Maar nu heb ik eindelijk mijn ring gevonden.

P1120698(2)
P1120708(2)

Op 3 februari ben ik 15 geworden en daarom mocht ik een ring uitzoeken. Mijn 16e verjaardag is over een anderhalve maand al, haha. Ook al is het dus 10 maanden na m’ n 15e verjaardag, ik heb nu toch een hele mooie ring gevonden! De ring die ik heb uitgekozen heb ik aan het begin van dit jaar al eens gezien, maar het was de laatste en niet meer in mijn maat. Elke ring vergeleek ik met de allereerste die ik mooi vond Een paar maanden later was de ring er nog steeds bij dezelfde juwelier. Dus hebben we besloten dat we hem lieten vermaken. En twee weken daarna had ik de ring!

P1120725(2)
P1120718(2)

Het is een ring van Siebel Signature en gemaakt van witgoud. Witgoud is net een wat warmere kleur dan een zilveren ring (al vind ik het gewoon zilver, haha) Ik vind het een beetje op een sleutel lijken. Ik wilde graag een ring die subtiel was, maar wel bijzonder. En dan ook weer niet te groot, haha. Tja, ik ben een beetje kieskeurig. Maar het is gelukt. Ik ben heel erg blij met de ring!

Vinden jullie de ring ook mooi?

5 gedachtes over “New in: ring

Geef een reactie

