Christmas wishlist

IMG_0925(2)2
Nog maar 2 dagen tot kerst, yay! Ik vind de maand december zo leuk. De mensen zijn vrolijker, er wordt meer aan elkaar gedacht en alle kerstversieringen staan zo gezellig. Wij vieren kerst niet echt met cadeautjes dit jaar, maar ik vond het toch leuk om een wishlist te maken. Dan kunnen jullie het als inspiratie gebruiken om een cadeau te geven of te vragen.

IMG_0925(2)24
1. Deze highlighter is van het merk The Balm. Dit make-up merk heeft altijd van die leuke verpakkingen! Nu draag ik in plaats van een echte highlighter oogschaduw, maar ik wil liever een mooie highlighter gebruiken. Hij kost €21,50.

2. Ik heb laatst mijn handschoenen verloren. Ik dacht dat ik ze in mijn fietstas had gedaan, maar een vriendin vond er eentje bij de fietsenstalling. Aan eentje heb je niet zoveel, dus koop ik maar een nieuw paar. Misschien handig om dan een gelijk een set te doen, dan heb ik een reserve paar. Deze van de H&M vind ik erg leuk. Ze kosten €5,99.

3. Dit album van Birdy is al vorig jaar uitgekomen en toen heb ik het heel veel geluisterd. Nu luister ik de liedjes nog steeds graag en ben ik ze nog steeds niet zat. Ik vind altijd heel fijn om muziek te luisteren als ik op m’n kamer zit. Hij kost €9,99.

4. Dit kussen met de wereldkaart erop vond ik bij V&D. Ik heb m’n bed op de Amerikaanse manier opgemaakt (2 grote kussens achter, 1 middelgrote ervoor en nog 1 kussentje ervoor) Dat voorste kussentje wilde ik vervangen en deze vond ik daar perfect voor! In de collage staat een andere kleur, die is nu helaas uitverkocht. Hij kost €10,39.

5. Wat ik ook nog graag een keer zou willen, is mijn nagels laten doen. Daarom heb ik een cadeaubon in elkaar gezet om je nagels een keer te laten doen bij een nagelstudio. Misschien een leuk cadeau idee voor je moeder of zus? Je kunt hierbij zelf bepalen of je een bedrag kiest of de hele behandeling betaalt.

6. Hoe leuk ziet deze radio eruit? Volgens mij houdt iedereen wel van muziek luisteren, dus zal het voor iedereen een geschikt cadeau kunnen zijn. Helaas kan er geen cd in, anders had ik hem zeker weten gekocht! Hij kost €33,04

7. Het najaar is de periode van de geurkaarsen. Ik heb nog nooit een Yankee Candle gehad, maar dit zou ik wel heel leuk vinden. Iedereen is er altijd zo enthousiast over, dus ik ben er benieuwd naar! Ook hebben ze altijd zoveel branduren, gaat dus lang mee! Mijn favoriete geur bij kaarsen is altijd kaneel. Deze kost €16,69.

Wat staat er op jouw wishlist?

4 gedachtes over “Christmas wishlist

  1. Leuke lijst! Ik vind dat kussen en die radio ook wel heel vet! Poeh, wat er op mijn wishlist staat? OH, paarse lippenstift! Voor kerst ben ik daar nu wat te laat mee, maar ik heb wel wat andere leuke dingen gevraagd voor kerst zoals Moleskine notitieboekjes 🙂

Geef een reactie

