De kerstman is langs geweest

P1120728(3)

Wij vieren kerst thuis met gezellig samen zijn en lekker eten. Niet per se met cadeautjes, vorig jaar gingen we lootjes trekken. Dit jaar hadden we het er niet over gehad. Mijn broer en ik hadden als verassing voor onze ouders cadeautjes gekocht. En onze ouders ook voor ons. Lees verder om te zien wat voor leuks ik heb gekregen!

Mijn broer en ik hadden dus als verassing voor onze ouders cadeautjes gekocht.  Voor mijn vader een Heisenberg t-shirt (van de serie Breaking Bad) en voor m’n moeder een cd van Pentatonix (een a-capella groep met hele mooie kerstliedjes) Luister vooral dit liedje eens, zo mooi! We hadden dit al voor kerst gegeven zodat ze er gelijk al plezier van konden hebben. Kerstliedjes luisteren na kerst is ook leuk, maar nog leuker vóór kerst.

P1120728
Nu bleek dat zij hetzelfde plan hadden voor ons. Mijn broer kreeg telefoonaccessoires en een setje van Axe. Ik kreeg een inspiratie notebook en drie Yankee Candles. Ik ben er heel erg blij mee! Wat vooral leuk is dat het cadeautjes zijn waar ik wat mee kan en die bij me passen. Ik had een tijdje terug met m’n moeder over Yankee Candles en dat heeft ze dus onthouden, lief! 🙂

P1120731(2)
P1120741(2)
Ik heb twee keer de geur cinnamon stick gekregen en nog eentje met de geur christmas cookies. De namen alleen al zijn heel leuk! Ze ruiken ook heerlijk. Gelijk na de foto’s heb ik er eentje aangestoken, dus mijn kamer ruikt nu heerlijk. Dankzij de lange branduren kan ik het hele volgende jaar hiervan genieten. Heel fijn! 🙂

P1120744(2)
P1120752(2)
Dit inspiratie notebook staat vol met mooie quotes over positiviteit, geluk, leven, persoonlijkheid, ontwikkeling, etc. Ik houd van mooie zinnen, het werkt vaak inspirerend. Het leuke aan dit boekje is dat er genoeg ruimte is om het zelf aan te vullen met meer quotes of mooie teksten. Ik ga waarschijnlijk foto’s die ik zelf heb gemaakt erbij plakken, die passen bij de zin. En verder ga ik denk ik zelf nog wat mooie teksten erin schrijven + plaatjes uitknippen en erin plakken. Ik heb weer een leuk projectje erbij!

Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne kerst gehad. Vieren jullie kerst met cadeautjes?

4 gedachtes over “De kerstman is langs geweest

  1. Super cadeautjes! Yankee Candles zijn altijd welkom haha 🙂 Het boekje lijkt me ook echt super leuk, die gaat op mijn wish-list denk ik 🙂 Wij hebben dit jaar voor het eerst kerstcadeautjes gegaan omdat ik in het buitenland woon en niet met Sinterklaas terug kon komen

Geef een reactie

