Lijstje voor december: bijna alle doelen behaald!

papier-kladblokje-paperclip(2)Een paar artikelen terug schreef ik over een lijstje wat ik op een blog vond. Hier kun je dat teruglezen. Het gaat erom dat je nog zoveel mogelijk uit de laatste maand van dit jaar haalt. Laatst had ik 5 doelen behaald, wat je hier kunt lezen. En nu de rest (bijna allemaal dan) ook!


3 Een boek lezen – Voor Nederlands moest ik sowieso nog een boek lezen en die heb ik uit. En verder heb ik nog een leesboek gelezen in de vakantie. Ik merkte hoe fijn het ook alweer was om voor het slapen gaan te lezen. Of na een drukke werkdag op de bank liggen lezen. Ik ga weer meer lezen, dus dit doel is ook behaald!

4 Relaxen – Dit is me ook wel gelukt. Het is op dit moment kerstvakantie, maar ik werk daardoor veel. Ik heb ook nog een toetsweek die eraan komt, dus veel vrije tijd blijft er niet over. Tijdens de kerstdagen heb ik ’s ochtends tot aan het eind van de middag geleerd. Daarna heb ik Youtube filmpjes gekeken, geurkaarsje erbij aangedaan en lekker gerelaxt.

6 Schaatsen – is de enige die helaas niet is gelukt. Ik heb in de vakantie veel gewerkt en na m’n werk ben ik moe dus ik heb er geen tijd voor gehad. Op de vrije dagen heb ik kerst gevierd, geleerd voor de toetsweek en kamer opgeruimd. Dus dit is helaas niet gelukt, maar de rest van het lijstje wel en daar ben ik al blij mee.

foto(2)
9 Goede voornemens opschrijven –
Ik ben niet zo van de goede voornemens zoals meer sporten want, als ik ze vorig jaar niet deed doe ik ze het volgende jaar vast ook niet. Ik denk wel dat het goed is om doelen voor jezelf te stellen. Ik heb dingen opgeschreven die ik graag wil doen. Dat telt vast ook al een goed voornemen, want ik neem me voor om het te gaan doen, haha.

10 Naar de bios of een museum gaan – Ik ga zo naar de stad, even shoppen en daarna naar de bios met een vriendin. We gaan naar de Hunger Games: Mockingjay part 1. Ik heb alle boeken gelezen, dus voor mij is het niet echt meer een verrassing wat er gaat gebeuren in de film. Maar toch vind ik het leuk om te zien hoe ze het in de film doen!

Heb jij ook iets van dit lijstje gedaan?

10 gedachtes over “Lijstje voor december: bijna alle doelen behaald!

Geef een reactie

