Mijn 2014 in momenten

foto 1 (1) (3)
We zeggen het elk jaar weer, maar het is echt zo: het jaar vloog voorbij. In plaats van een lang verhaal over alles wat ik heb meegemaakt heb ik mijn jaar in momenten samengevat. Natuurlijk is dit lang niet alles, maar wel het eerste wat in me opkwam. Lees verder voor mijn 2014!

In 2014…

… begon ik in April met mijn blog.

… ben ik 7 keer naar een film in de bioscoop geweest.

… realiseerde ik me meer dan ooit hoe belangrijk familie is.

… vond ik mijn eerste baantje.

… probeerde ik elke keer als ik iets leuks had gedaan het op te schrijven en het vervolgens in een pot te stoppen. Deze briefjes heb ik vandaag pas weer gelezen, heel leuk! Vergat het alleen na een paar maanden.

… ging ik voor het eerst naar Londen!

… ben ik meer gaan genieten van de kleine dingen.

… droeg ik voor het eerst hakken (en gelijk een hele avond lang, auw!)

… heb ik mezelf persoonlijk ontwikkeld en weet ik beter wie ik ben, wat ik wil en hoe ik wil leven.

… heb ik de hele maand januari niks gekocht.

… ging ik bijhouden hoeveel geld ik per maand uitgaf. Hierdoor gaf ik later veel minder geld uit aan dingen die niet nodig waren. Als je dus wilt besparen of meer geld overhouden aan het einde van de maand, dan is dit de tip!

… heb ik heel veel leuke nieuwe mensen ontmoet.

… heb ik besloten om m’n haar in 2015 nog een keer te gaan doneren.

… heb ik heel veel leuke, gezellige en mooie momenten gehad waarvoor ik dankbaar ben.

Wat is jouw leukste moment uit 2014?
Alvast een heel gelukkig & gezond nieuw jaar lieve lezers!

4 gedachtes over “Mijn 2014 in momenten

  1. De beste wensen! Enne, ik was van plan om de komende maand wat minder uit te geven, maar ik heb vier jarige vriendinnen, echt een nieuwe eyeliner nodig, nog een nieuwe trui ook eigenlijk, o en een nieuwe spijkerbroek… Dus dat wordt niets, erg knap dat het jou is gelukt! xoxo

Geef een reactie

