Mijn 5 favoriete blogposten uit 2014

PicMonkey Collage
Ook al is het nu 2 januari 2015, ik wil toch nog een keertje terug kijken op mijn favoriete blogposten uit 2014. Hierna kijken we alleen nog maar vooruit ­čśë In april ben ik begonnen met m’n blog en heb sindsdien meer dan honderd artikelen geschreven. Ik vond het heel leuk om de blogposten terug te lezen en heb een paar van mijn favorieten eruit gehaald.

P1090810
1 Multifunctioneel aardappelkistje
Dit aardappelkistje heb ik nog steeds op m’n kamer staan. Ik ben er nog steeds zo blij mee! Als ik iets anders ermee wil, kijk ik altijd weer even naar deze blogpost. Dit is zeker een aanrader voor op je kamer.

P1120429(2)
2 Londen reisdagboek
I
n 2014 ben ik voor het eerst naar Londen geweest en dat was ontzettend leuk. Ik heb er een reisdagboek van gemaakt. Van tevoren schreef ik hierin mijn plannen op en achteraf plakte ik de foto’s erin en schreef ik over alles wat we hebben meegemaakt. Ik ben heel trots op dit boekje.


IMG_20140916_185711(2)
3  Ik verzamel herinneringen
Ik realiseerde me waarom ik zo graag dingen ┬ábewaar, souvenirtjes koop, filmpjes maak en foto’s schiet van alles wat ik doe. Ik wil graag alle leuke dingen onthouden en daarom verzamel ik de herinneringen. Wat ik hier grappig aan vind, is dat ik het me realiseerde en niet dat ik het ooit bedacht heb om herinneringen te verzamelen. Ik doe het gewoon automatisch.

tumblr_m00q4diaPr1qdvl6oo1_400
4
 Enjoy the little things
Na deze blogpost ben ik steeds positiever gaan denken. Ik zie nu overal iets moois in en kan van de kleinste dingen genieten. En dit maakt je leven zoveel leuker! Eerder had ik het gevoel dat m’n leven maar gewoontjes was, maar als je gaat genieten van de kleine dingen wordt het vanzelf weer bijzonder.


lookup
5 Hoe beïnvloeden smartphones, laptops en ipads ons leven?
Ik zag dit filmpje en raakte gelijk geïnspireerd. Dat mobieltjes, internet en laptops bij onze generatie horen, valt niet te ontkennen. Maar er is meer in het leven dan uren kijken naar een schermpje. Laat je smartphone niet je hele leven beïnvloeden. Ook al is het een beetje lastig om minder op internet te zitten, omdat ik blog, probeer ik het buiten het bloggen toch nog steeds te doen.

Wat is jouw favoriete blogpost uit 2014?

6 gedachtes over “Mijn 5 favoriete blogposten uit 2014

  1. Wat leuk! Dat aardappelkistje is z├│ handig, grappig om te zien hoe je ‘m gebruikt. En ik snap wel dat je heel trots bent op je reisdagboekje van Londen, hij ziet er geweldig uit.

Geef een reactie

