Vakanties gaan altijd snel

P1120765(2)

Zodra de vakantie begint, denk je: ‘heerlijk, twee weken vrij!’. En dan ineens is het de laatste dag van de vakantie. Het gaat altijd zo snel. Al was het voor mij een werk-vakantie. Ik was dan wel vrij van school, maar heb ik vrij veel gewerkt. Gelukkig heb ik nu nog twee daagjes vrij van school én werk.

De tweede toetsweek is een weekje na de vakantie, dus ik ben alweer druk bezig met alles samenvatten. Deze kerstvakantie had 14 dagen + 2 dagen van het weekend van tevoren.Van die 16 dagen in totaal zou ik 10 dagen moeten werken, alleen was ik 1 dag ziek. De kerstdagen had ik natuurlijk vrij en 31 december & 1 januari ook. Dus zes dagen heb ik gebruikt om te leren. Ja, zelfs op beide kerstdagen heb ik een aantal uren zitten leren. Ik heb nog niet alles af, maar ik heb nog een weekje de tijd tot de toetsen.

Kalender December A4

Genoeg over leren en de toetsweek, nu even over m’n werk. Ik heb op m’n werk hele leuke collega’s. De meesten zijn een stukje ouder dan ik ben (rond de 20/25), maar dat vind ik juist wel leuk. Je praat dan ook eens met mensen die je normaal niet zou spreken en die in een andere levensfase zitten. Maar er is ook nog een meisje van 15 met wie ik goed kan opschieten. We kwamen er laatst achter dat we allebei de video’s van Mascha, Teske, Diana en Jiami kijken. Veel meiden doen dit natuurlijk, maar in mijn vriendenkring niet zoveel dus dan is het leuk om eens met iemand te praten die hetzelfde kijkt.

Voor de rest heb ik me deze vakantie beziggehouden met m’n blog (wat erg lastig was vanwege het tijdgebrek), met kerst natuurlijk en met het afgelopen jaar. Ik denk dat ik maar één bepaalde dag moet uitkiezen waarop ik meerdere artikelen vooruit schrijf. Dit schooljaar is tot nu toe het drukste en moeilijkste schooljaar, het is net een fulltime-job. En daarnaast werk ik ook nog. Maar bloggen wil ik niet opgeven, want het is een grote hobby. Gelukkig heb ik na de toetsweek weer wat meer tijd ervoor. Tot die tijd probeer ik gewoon nog om de dag een blogpost online te zetten, maar het zal niet altijd lukken. Maar dat zullen jullie vast wel begrijpen.

Hoe was jouw vakantie?

2 gedachtes over “Vakanties gaan altijd snel

Geef een reactie

