Inspiratie: blauwe eyeliner

170ae08c2164a30fda6b255a96540996(2)
Eigenlijk heb ik een vaste dagelijkse look qua make-up. Ik denk dat veel meiden dit hebben, maar een beetje variatie in je make-up kan ook leuk zijn. Zo begon ik vorig jaar met gekleurde eyeliner te proberen. Blauw & turquoise vond ik het mooiste staan. Vooral in lente en zomer vind ik het mooi om te dragen. In deze blogpost een aantal inspiratie plaatjes voor het dragen van blauwe eyeliner.

4ece0d10cc6a225f01cabcaa05fe0d2aDit is één van mijn favorieten. De hele ooglook vind ik erg mooi. De oogschaduw loopt mooi in elkaar over en past qua kleur goed bij haar oogkleur. De blauwe eyeliner zorgt hier voor een bijzonder effect. Like!

9ea08bc564de8c075ec1b278ca6bec4fDit vind ik ook erg mooi; een donkerblauwe matte eyeliner. Ik wil ook nog graag een donkerblauwe eyeliner hebben.

29f1ce12a583dc4cb549028fe0733ca1Dit zou ik zelf niet zo snel dragen, maar ik vind het wel erg gaaf!

170ae08c2164a30fda6b255a96540996
Dit is subtiel, maar het valt toch op. De kleurverloop van wit naar blauw vind ik ook leuk gedaan.

712fe520df9664dce88a1c97dde01aca
Voor de waaghalzen onder ons 🙂

bc9cce867adfcd6f9fdcf5d654d02ba1
Dit vind ik ook gaaf, eerst zwarte eyeliner en daarboven een kleurtje. Wel is het vrij veel eyeliner zo, dus zelf zou ik het dan dunner maken.


ffd
Dit is mijn andere favoriete look, zo mooi! Het model is ook prachtig trouwens.

SAM_0524(@)
Deze foto vond ik terug van zomer 2013. Hier draag ik het zelf, op deze manier draag ik blauwe eyeliner het liefst. Een zomerse look.

Ik ben benieuwd of jullie blauwe eyeliner ook zo mooi vinden. Zo’n hele felle look zou ik niet zo snel doen, maar een subtielere versie wel. Zou jij dit dragen?

Bron: alle foto’s heb ik gevonden op Pinterest (behalve de laatste, die is van mezelf)

8 gedachtes over “Inspiratie: blauwe eyeliner

  1. Ik droeg vroeger altijd paars en groen 😛 Bij elkaar ja, hahah. Tegenwoordig nog wel eens paars of donkerblauw maar meestal gewoon saai zwart! Leuke looks heb je uitgezocht! xoxo

Geef een reactie

