Mijn vision board 2015

P1120778(2)
Afgelopen weekend was ik bij m’n opa en oma met m’n nichtjes. Samen hebben m’n nichtjes en ik voor onszelf een vision board gemaakt. Een vision board is een collage van plaatjes van doelen die je wilt bereiken. Het enige wat je ervoor nodig hebt is een canvas schildersdoek (goedkoop bij Action!) of een prikbord, tijdschriften, scharen en lijm. Zoiets gezellig samen maken is het leukste!

P1120784(2)

Dit is mijn vision board voor 2015. Je kan helemaal zelf bepalen wat je op je vision board wil hebben. Je kunt er vakantiebestemmingen, mensen, quotes, symbolen, etc. op plakken. Wat jij maar wilt! Het kan handig zijn om van tevoren op te schrijven wat je doelen zijn. Dan kan je gerichter naar bepaalde plaatjes zoeken. Maar wij hebben gewoon alles uitgeknipt wat ons aansprak. Muziekje aan, stapel tijdschriften, kopje thee erbij en knippen maar.


P1120787(2)Ik heb toevallig vrij veel blauwe plaatjes erop, hierdoor past alles mooi bij elkaar. Wat ik het leukste vind aan m’n vision board: hoe langer je er naar kijkt, hoe meer kleine plaatjes en quotes je ziet. Het eerste wat je waarschijnlijk opvalt is het woord: joy. Dat wil ik dit jaar, veel plezier maken en leuke dingen meemaken. Op m’n vision board zie je veel camera’s, want ik wil mooie momenten vastleggen in foto’s. Je ziet woorden zoals gelukkig & balans, want dat wil ik beide zijn in dit jaar. Natuurlijk kon een knappe jongen niet ontbreken op m’n vision board, haha.

P1120800(2)Nog even een close-up van het board. ”Sweet dreams are made of this” vond ik toepasselijk om erop te plakken, aangezien ik allemaal doelen en dromen hierop heb geplakt. Je ziet een voorkant van een auto, wat voor mij staat voor reizen en ook autorijden. Niet dat ik zelf al kan rijden (over 2 jaren pas) maar, ik vind autoritten altijd wel fijn. Ook zie je het woord vriendschap, iets wat belangrijk voor me is. Een hangmat omdat ik wat meer momentjes voor mezelf moet hebben. En veel palmbomen, zee en strand omdat ik heel graag naar een mooi warm land op vakantie wil.
P1120803(2)En nog een close-up van een relaxend meisje en daaronder een toepasselijke zin: ”minder stress, meer vrienden”. Dit bedoelde ik met hoe langer je kijkt naar m’n vision board, hoe meer kleine dingen je ziet. Ik vind het erg leuk!

Ik ben erg blij met hoe het vision board eruit ziet. Veel plaatjes staan symbool voor de doelen die ik heb.  Er staan zoveel dingen op dat ik er zelf ook naar blijf kijken. Wat ook de bedoeling is, want zo wordt je elke dag herinnert aan je doelen. Onbewust sla je ook deze doelen beter op, waardoor je er makkelijker naartoe werkt. En het staat ook nog eens leuk in je kamer. Heb jij voor dit jaar ook een vision board gemaakt?

13 gedachtes over “Mijn vision board 2015

  1. Wat een mooie heb je gemaakt! Altijd mooi om even een blik te kunnen werpen op zoveel positiefs als het niet helemaal meezit 🙂 Hoop dat je vision board veel ‘voorspelt’ voor komend jaar! 🙂 xoxo

  2. Pingback: Fish eye lens |

Geef een reactie

