Birthday plans

75201410421

Dinsdag 3 februari is mijn verjaardag. Dan word ik 16! Wat gaat het toch weer snel. Ik heb al jaren niet echt meer een verjaardagsfeestje gehad, maar deze keer ga ik het vieren met een paar vriendinnen. Het leek me leuk om de vrijdag erop een gezellig filmavondje te houden(met pizza!). En het leek me bijzonder om wensballonnen op te laten.

Wensballonnen
Dit lijkt me erg bijzonder om te doen. Het lijkt me een heel mooi gezicht om de ballonnen omhoog te zien gaan En daarbij kun je er je eigen betekenis aangeven. Bij het oplaten van zo’n wensballon geloven boeddhisten dat hoe langer hij blijft branden, hoe meer geluk je hebt in het komende jaar. Oh, ik heb al even opgezocht of het gevaarlijk is, maar als het aan bepaalde eisen voldoet dan valt het mee.

Pizza
Normaal zou ik bestellen handiger vinden, maar die pizza’s vielen vorige keer tegen. Dus dan maar zelf maken (wel met kant en klare deeg) want dat was een stuk lekkerder! En zo kan iedereen ook bepalen wat ze erop willen hebben. We zijn met z’n vijven dus ik denk dat we er twee of drie gaan maken.

Film kijken
Dit vind ik altijd gezellig om te doen; film kijken. Helemaal als het een rom-com is. Nu moet ik alleen nog een film zoeken, maar dat lukt vast wel. Als je nog tips hebt, let me know!

En dat zijn mijn plannen voor mijn verjaardag. Het word vast gezellig! Hoe vier jij je verjaardag? 

7 gedachtes over “Birthday plans

  1. Wat zijn er en hoop mensen jarig op 3 februari zeg! In ieder geval, alvast een hele fijne verjaardag! En natuurlijk veel plezier vrijdag! xoxo

  2. Pingback: It’s my birthday! |

Geef een reactie

