It’s my birthday!

foto (1)Jullie konden eerder mijn plannen voor m’n verjaardag al lezen, maar vandaag is het echt zover: it’s my birthday! Vandaag ben ik 16 jaar geworden. Het voelt niet veel anders dan 15 tot nu toe, haha. Maar ik heb wel een hele leuke dag. Op school kreeg ik veel felicitaties, wat ik erg leuk vond. En vanavond komen m’n nichtjes gezellig langs. Met de rest van de  familie vier ik het zondag. En met m’n vrienden op vrijdag. Oh, en morgenavond gezellig uit eten. Een verjaardagsweek eigenlijk! Ik ga vanavond m’n cadeautjes uitpakken, waarvan ik er maar eentje weet: een nieuwe radio. Verder weet ik niet wat ik krijg, maar dat vind ik ook niet het belangrijkste. Op m’n verjaardag vind ik gezelligheid van vrienden en familie belangrijker dan de cadeau’s. Ik ga nog van m’n dag genieten, jullie ook nog een fijne dag toegewenst!

8 gedachtes over “It’s my birthday!

Geef een reactie

