Ik had een hele fijne zondag

PicMonkey Collage1

M’n vader is vandaag jarig en daarom kwam er familie op bezoek. M’n oom en tante namen hun lieve hond ook mee. Eerst ben ik daarmee gaan wandelen en daarna zijn we met z’n allen gaan lunchen. Toen reden we met een mooie omweg langs oude herinneringen naar huis.

foto 1 (5)2Ik wil zelf heel graag een hond, maar m’n vader is helaas allergisch. Daarom vind ik het heel leuk als ik een hond mag uitlaten. Deze is van m’n tante en het is echt een schatje. Heel nieuwsgierig en liefdevol. Ik ging een halfuur met haar wandelen en nam toen ook deze foto.

foto 3 (3)2En daarna nog knuffelen met haar 🙂

foto 2 (4)2
 foto 3 (4)2
Daarna gingen we naar het Theehuis om te lunchen. Ik nam een chocomel en een broodje met mozzarella, zongedroogde tomaat en pesto. Heel erg lekker!


foto 5(2)
Bij de deur stond dit leuke bord. Ze hadden erg veel quotes in het hele café, erg leuk!

Op de terugweg namen we een mooie omweg langs allerlei oude herinneringen. Nu lig ik lekker op de bank aan m’n blog te werken en thee te drinken. Vanavond gaan we pizza en leftovers eten. Ik houd van zulke fijne zondagen 🙂

Hoe was jouw zondag?

4 gedachtes over “Ik had een hele fijne zondag

Geef een reactie

