Mijn verjaardagcadeautjes

P1130028(2)2Ik heb zo’n ontzettend leuke verjaardagsweek gehad! Dinsdag 3 februari was ik jarig, vrijdag vierde ik het met vriendinnen en zondag kwam er familie.Vrijdag hebben we film gekeken, pizza’s gemaakt en wensballonnen opgelaten. Het was erg gezellig! En ik heb hele leuke cadeautjes gekregen die ik graag aan jullie wil laten zien.


PicMonkey Collage1Van m’n moeder kreeg ik een heerlijk geurtje: Heat van Beyoncé. Jaren geleden wilde ik deze al, maar toen vond ze de geur te zwaar voor een jong meisje. Nu ben ik 16 geworden en heeft ze hem voor me gekocht. Echt zo leuk dat ze het heeft onthouden!

Rechts zie je een invulboekje van Happinez. Hierin vul je in waarom je dag zo leuk was, waar je dankbaar voor bent en leuke herinneringen. Ook staan er hele mooie quotes in! Hier ben ik ook erg blij mee.

PicMonkey Collage2Ook kreeg ik deze welbekende highlighter van The Balm. Ik wilde al een tijdje een mooi product van The Balm. Deze highlighter sprak me het meeste aan, want hij is erg mooi. En je kunt hier erg lang mee! Ook hier ben ik erg blij mee.

PicMonkey Collage3Ik kreeg een nieuwe radio, want mijn oude radio stoorde en al 5 jaar oud was. De nieuwe radio heb ik nog niet uitgeprobeerd (hij moest helemaal netjes blijven voor de foto natuurlijk, haha). Je kunt ook je mobiel hierop aansluiten via een usb-kabel, vind ik leuk!

Van m’n broer kreeg ik een laptophoes, omdat ik mijn laptop graag meeneem op vakanties en weekendjes weg maar ik had nooit een hoes. En dat is wel zo handig aangezien ik zo onhandig kan zijn, haha. Ik vind de Londen opdruk erg leuk!

PicMonkey Collage4Van m’n nichtjes kreeg ik een bruisbal en een zeepje die lichtjes ruiken naar komkommer, lekker fris! En daarbij kreeg ik een fijn maskerpakketje. Hier kan ik heel wat ontspan avondjes mee vooruit! 🙂

PicMonkey Collage5Van een goede vriendin kreeg ik een heel leuk samengesteld setje met daarin: notitie/blog boekje, douchegel met zo’n puff, een fotolijstje met een oude foto van ons samen erin en een hele grappige kaart. Hele leuke cadeautjes waar ik heel blij mee ben!

Van een andere goede vriendin kreeg ik dit mooie subtiele kettinkje met een pareltje eraan. Een klein zilver subtiel kettinkje stond nog op m’n wishlist en nu heb ik er eentje. Ik ben vrij kieskeurig met sieraden, maar deze vind ik erg mooi!

PicMonkey Collage6Van een goede vriendin kreeg ik meerdere kleine cadeautjes. Een flow weekly tijdschriftje, een H&M cadeaubon, hartjessnoepjes, gelukspoppetjes, mini stempels met stempelkussentje en een glazen hartjessteentje met daarin een bloem. Allemaal super leuke en schattige cadeautjes. Ze vertelde me dat ze het meeste bij een boekenwinkel vandaan had, super leuk!

P1130026(2)Die vriendin maakte ook dit mooie schilderijtje voor me. Ze kan heel goed schilderen en is heel creatief. Een zelfgemaakt cadeau vind ik extra leuk en speciaal! Links is zij en rechts ben ik in de stijl van de Blond Amsterdam meiden.

Ik ben erg verwend met alle cadeautjes en ik ben er ook heel dankbaar voor. Het zijn allemaal mooie cadeautjes die goed bij me passen en waarin veel tijd en liefde is gestoken. M’n nichtjes en twee vriendinnen weten inmiddels van m’n blog, dus.. als je dit leest en jouw gegeven cadeau’s zitten er tussen: dankjewel! ❤

16 gedachtes over “Mijn verjaardagcadeautjes

Geef een reactie

