3 nieuwe (invul)boeken

P1130087(2)
Notitieboekjes, invulboeken en ook gewone boeken: I love it! Ik heb weer eens een bestelling gedaan bij Bol.com en daar kocht ik drie nieuwe (invul)boeken. Twee invulboeken en 1 normaal boek. Lees verder voor meer foto’s en informatie.

P1130067(2)
P1130091(2)
Dit is een Q&A a day boekje maar dan in het Nederlands. Veel vragen zijn ook hetzelfde, maar niet allemaal geloof ik. Ik kocht deze voor een vriendin die bijna jarig is. Ze weet (nog) niet van m’n blog, dus ik kan dit gewoon aan jullie laten zien 🙂 Zelf schrijf ik nog steeds  elke avond een antwoord op in mijn vragenboekje, dus het leek me een leuk cadeau voor haar.

P1130041(2)
P1130099(2)
Dit boekje zag ik een keer op iemands blog voorbijkomen, maar ik weet niet meer van wie. In dit boekje staan 100 dingen die een vrouw ooit in haar leven moet hebben gedaan. Dit gaat van dure schoenen kopen tot alleen op reis gaan. Dus hele luchtige dingen maar ook echte uitdagingen. Wanneer je het hebt gedaan, kun je het afvinken onderaan de bladzijde. Erg leuk!

P1130065(2)
Dit is een boek vol met verhalen over dingen die mensen op hun reis hebben meegemaakt. Ik heb nog geen een verhaal gelezen, maar ik ben erg benieuwd. Het lijkt me heel leuk om te lezen, want zelf vind ik reizen ook erg leuk. Ik zag dit boek voorbij komen in Mascha’s vlog en zij raadde deze aan. Dit lijkt me een goede vervanging voor wanneer je geen tijd hebt om weg te gaan op een echte reis. Lezen is ook een soort reizen/dromen.

Wat vind jij een leuk (invul)boek?

6 gedachtes over “3 nieuwe (invul)boeken

Geef een reactie

