3 dingen die ik een keer wil doen

Male_Hand_001_by_wildoor_stockjbj
Ik heb drie nieuwe dingen gevonden die ik graag wil doen. Het is een soort toevoeging voor m’n bucketlist, maar dan wil ik deze dingen het liefst dit jaar nog doen. Laatst bedacht ik me dat ik een keer wil gaan suppen, leren longboarden en paardrijden op het strand.

slide-sup1 Suppen is staan op een surfboard (of supboard?) en dan peddelend vooruitkomen. SUP staat voor Stand Up Paddle. Het lijkt mij een leuke bezigheid, maar is eigenlijk ook een sport. Het schijnt ontspannend en inspannend tegelijk te zijn. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe intensief je peddelt. Ik heb online gelezen dat het heel makkelijk is om te leren. Dit lijkt me vooral leuk om op vakantie in een warm land te doen. Maar ook gewoon in de sloot achter huis en dan richting het meer suppen. Nou alleen nog uitvinden waar ik een board vandaan haal en met wie ik dit ga doen. Of misschien moet ik een workshop suppen gaan doen. We zullen het zien, het lijkt mij in ieder geval erg leuk in de zomer!

5675f47bdc9375f6b2b4474fab30c9f6 Ook zou ik graag willen leren longboarden. In de lente/zomer skeeler ik graag met vriendinnen. Ik woon in een wijk waar veel wandel- en fietspaden zijn, dus ook mooie routes om te skeeleren. Ik vind het erg leuk om te doen! Maar longboarden lijkt me ook erg leuk, vooral omdat ik bij Jennie op haar blog er vaak over lees. Als heeft ze bijvoorbeeld een longboard tocht gedaan, dan deelt ze leuke foto’s en dan denk ik altijd weer van: dat lijkt me zo leuk! Longboarden lijkt me alleen wel lastig om te leren.

paardenopstrand En tot slot zou ik graag weer eens willen paardrijden. Mijn nichtje (eigenlijk is ze een jaar ouder dan ik ben, maar goed) had vroeger een verzorgpony waarop ik dan weleens mocht rijden. Ik heb dus leren paardrijden van m’n nichtje. Maar dat heb ik nu al heel lang niet meer gedaan. Ik zou het heel leuk vinden om te gaan paardrijden op het strand, of gewoon een mooie buitenrit. En dan het liefst op Ameland of Texel, want dat is extra leuk. Dit lijkt me leuk om te doen in de zomer met m’n beide nichtjes. 🙂

 

 

Heb jij weleens een van deze activiteiten gedaan? En is er nog iets nieuws wat jij wilt doen?

10 gedachtes over “3 dingen die ik een keer wil doen

  1. Ik heb al heel lang niet meer geskeelerd en dat wil ik weer gaan oppakken.
    En ik wil dit jaar graag nog bungee jumpen. Ik ga op stage naar Zuid-Afrika dus dat moet daar wel lukken hoop ik.

  2. Ik heb ook een verzorgpony en rijd dus meerdere keren per week paard, maar echt op het strand heb ik ook pas 2 keer gedaan omdat dat voor mij best ver weg is. Longboarden wil ik ook graag leren!

  3. Suppen kende ik nog niet, lijkt me heel erg leuk om te doen! Zelf heb ik wel een skateboard maar dat werkt gwn niet zo fijn als een longboard.. Jammer. En paardrijden lijkt me ook heel gaaf, zeker in het bos. Ik hoop dat alles lukt dit jaar!
    Xx Lisanne

  4. Longboarden is heel tof! Ik deed het op het longboard van een vriendin en ik had het heel snel onder de knie! Alleen heb ik wel m’n been gebroken door dat board dus voorlopig even niet voor mij… Liefs, Evelijn

Geef een reactie

