Mijn blogboek 2014

P1130117(2)

Vorig jaar heb ik een blogpost geplaatst met de vraag of jullie misschien wisten hoe ik mijn blogposten kon bundelen. Ik wilde ze graag tastbaar hebben, omdat ik altijd bang ben dat er iets misgaat online en dat ze dan allemaal weg zijn. Na lang nadenken over hoe ik ze wilde uitprinten en hoe verder, heb ik nu dan toch mijn blogboek van 2014.

P1130103(2)Ik heb ervoor gekozen om mijn blogposten te bundelen in een fotoboek. Dit was heel wat werk, want ik heb hem online gemaakt. Eerst moest ik alle blogposten selecteren die ik erin wilde, toen de foto’s erbij zoeken, een ontwerp bedenken, teksten kopieren en erin plakken, etc. Maar het was wel leuk om te doen! Ik heb het online gedaan bij Webprint, daar had ik namelijk al eerder een fotoboek gemaakt. Je kunt het dan helemaal aanpassen naar hoe je het wil.

P1130107(2)
P1130109(2)In mijn blogboek heb ik mijn favoriete blogposten van 2014 gedaan. Onder andere ook mijn allereerste blogpost, want vorig jaar begon ik met bloggen. Ook staan er verslagen van dagjes weg en vakanties in die ik op mijn blog heb geplaatst.  Ik heb als achtergrond dezelfde achtergrond gedaan als op m’n blog. Dan lijkt het alsof je mijn blog ook echt aan het lezen bent. Ook de titel/kopjes heb ik precies hetzelfde (daar heb ik een screenshot van gemaakt en als foto toegevoegd). Dit is dus hoe ik de indeling van m’n blogboek heb gedaan.

P1130113(2)De kwaliteit van het fotoboek is erg goed. Ik heb gekozen voor A4 formaat en een harde kaft zodat hij lang goed blijft. Ik ben er heel blij mee, nu heb ik mijn favoriete blogposten ook tastbaar.

Zou jij ook je blogposten gebundeld willen hebben?

18 gedachtes over “Mijn blogboek 2014

  1. Super leuk idee!
    Ik wilde van het jaar 2014 een boek maken met wat ik allemaal heb meegemaakt en heb gedaan. Helaas ben ik er nog niet aan toe gekomen vanwege school..
    Op de 4e foto het plaatje rechts heb ik vorig jaar gebruikt tijdens mijn presentatie van propedeuse examen. Je moest je vorderingen laten zien en dat plaatje paste er goed bij!

  2. Waauw echt een goed idee! Ik zat al na te denken over een manier om mijn outfitfoto’s netjes te kunnen bewaren, en graag in fysieke vorm. Ik denk dat ik dit ook maar eens ga proberen! Liefs

Geef een reactie

