Inspirerende Youtube-videos: Jacksgap

Naamloos
Soms kom je op Youtube video’s tegen die blijven hangen en die je hebben geïnspireerd. Dit had ik bij het account Jacksgap. Jack en Finn zijn twee hele leuke tweelingbroers die een ongelooflijk talent hebben voor video’s maken. Ze kunnen zo goed verhalen door middel van video’s vertellen. Ik wil graag een aantal video’s met jullie delen!


Jacksgap is een account op Youtube en een blog van Jack en Finn Harries.  Ze komen uit Londen en zijn tweeling. Jack is begonnen met bloggen en video’s maken om  zijn gap year (tussenjaar) te kunnen delen met familie en vrienden. Hij besloot te gaan filmen omdat hij graag verhalen wou vertellen, maar niet goed is in dingen opschrijven. Na een tijdje ging ook Finn meedoen aan zijn video’s. Los van het feit dat ze erg knap zijn en heel leuk om naar te kijken, zijn hun video’s erg mooi.

Ik heb ze een paar jaar terug voor het eerst op Youtube gezien, toen vond ik ze vooral grappig. Nu is hun Youtube-account gegroeid tot inspirerende video’s met een mooie boodschappen erin verwerkt. Ik kwam deze bovenstaande video laatst tegen. Deze vond ik vooral mooi, omdat ze veel mensen erbij hebben betrokken van over de hele wereld. Zo kun je zien dat we over de hele wereld van alles met andere mensen gemeen hebben. Iedereen is wel bang voor iets. Zo’n soortgelijke video hebben ze ook gemaakt met het thema liefde. Die is ook erg mooi om te zien.

Dit vind ik ook een hele leuke video. Het gaat over zijn bucketlist en hoe hij daarvoor met twee vrienden en Finn naar Dubai ging. Hierin doet hij allerlei gave dingen zoals skydiven. Hierin zie je goed dat Jack graag verhalen vertelt via z’n video’s. Ik vind deze video inspirerend, omdat ik later ook graag wil gaan reizen. En omdat het technisch allemaal zo goed in elkaar zit: de muziek, de effecten, de beelden, etc. Ik wil echt ooit op zo’n niveau komen te zitten met filmen!

Als je het ook mooie video’s vind, kijk dan zeker even op hun Youtube account of blog. Ik raad ook hun mini-serie ”Following Heart” aan, waarin ze verhalen van mensen vertellen. Zo zie je een kunstenaar, haaien natuurbeschermer en een violiste uit verschillende soorten. Ik ben benieuwd of jullie Jack en Finn ook kennen. Wat vinden jullie van hun video’s?

Een gedachte over “Inspirerende Youtube-videos: Jacksgap

Geef een reactie

