Shoplog: nieuwe tops & Paperchase

P1130314(2)Voorheen winkelde ik veel vaker. Bijna elke week was ik in de stad te vinden. En bij winkels zoals de Hema en Action, liep ik met minstens twee tasjes naar buiten. Inmiddels is dat heel erg veranderd. Ik heb niet alleen minder tijd om te shoppen, maar ook ben ik zuiniger geworden. In de afgelopen weken heb ik van allemaal verschillende winkels leuke items bij elkaar gesprokkeld. Deze laat ik vandaag aan je zien. Lees dus snel verder! šŸ™‚

P1130327(2)Een paar weken terug was ik met m’n moeder een dagje in Utrecht, waar ik dit fotoboek van Paperchase kocht. Het fotoboek heeft binnenin tabbladen, een stickervel en insteekhoekjes om van alles in te bewaren. Aanstaande zomer gaan we een rondreis doen, waar ik heel veel zin in heb. We gaan een paar dagen naar Duitsland, ItaliĆ«, SloveniĆ« en TsjechiĆ«. Per stad/land waar we zitten, wil ik een tabblad gebruiken en de pagina’s volplakken met foto’s. Dan heb ik weer een mooi fotoboek van mijn zomer dit jaar. Bij de Hema kocht ik de fotohoekjes, dit vind ik leuk ter decoratie. Het fotoboek kostte rond de 18 euro geloof ik. En de fotohoekjes 2 euro dacht ik.

P1130347(2)Ook heb ik drie nieuwe tops gekocht. Links zie je een grijs/bordeaux gestreepte top van The Sting. Deze kocht ik in de sale voor 5 euro! Fijne koop dus, want streepjes zijn zo leuk en tijdloos! Bij de boord van de top zit een leuk detail, daar zitten de strepen als in een vlecht. Ik vind deze erg leuk!

In het midden zie je een grijze top van de Esprit, deze kostteĀ ā‚¬29,95. Hij isĀ vrij basic, maar daardoor wel erg goed te combineren. De kanten detailsĀ maken het een hele mooie top, vind ik. De top vond ik wel prijzig, maar de kwaliteit is erg goed. En ook heb ik liever een dure top die langer meegaat, dan een goedkoop topje die maar kort goed blijft.

Rechts hangt een topje van de H&M. Toen ik deze zag hangen vond ik het gelijk al een mooi printje. Het doet me denken aan de zomer en aan een hippie/bohemian stijl. Dit topje kostte een tientje, wat ik een prima prijs vind. Hij is leuk te combineren met een shortje, maar in de koudere seizoenen staat hij ook leuk bij een vest.

P1130367(2)Eerst lagen mijn 10000en notitieboekjes overal en nergens in m’n kamer: op m’n bureau, naast m’n bed, in het nachtkastje, op de grond, etc. Nu heb ik ze opgeborgen in dit leuke draadmandje van de H&M. Deze zag ik online en ik was gelijk verkocht. Ik wilde al een tijdje zoiets, maar ze waren er meestal alleen in rosĆ©-kleur. Aangezien zilver of zwart beter zou passen, zocht ik altijd verder. Tot ik deze dus vond. Ik kocht het mandje op National Glamour Day (vorige weekĀ zaterdag) wat betekent dat je 20% korting krijgt. Hij kostte toen 12 euro.

Wat vind jij de leukste aankoop?

5 gedachtes over “Shoplog: nieuwe tops & Paperchase

Geef een reactie

