Shoplog: Urban Outfitters & Gina Tricot

P1130830(2)1
Shoppen in het buitenland is nog leuker dan in Nederland, vind ik. Allemaal andere winkels en je zult niet snel iemand met hetzelfde item tegenkomen. In de meivakantie was ik naar Denemarken. Daar kocht ik een aantal leuke items die ik graag met jullie deel.

P1130793(2)Bij de Gina Tricot kocht ik deze mooie lichtblauwe blouse. Lekker luchtig voor de lente en leuk te combineren! Ik ga deze zowel dichtgeknoopt als open dragen, want beide staat erg leuk. Gina Tricot had ook een goede actie; voor 10 kronen bij de prijs op (ongeveer €1,35) kon je een goed doel steunen. Nu was het goede doel dat ze steunden water zuiveren voor derde wereld landen. Dus voor die 10 kronen, kon die organisatie heel wat liters water zuiveren. Ik vond dit een goed initiatief, dus heb ook wat gedoneerd.

P1130800(2)
P1130796(2)Dit topje kocht ik niet in Denenmarken, maar een tijdje terug op Texel. Ik vind deze zo leuk, dat ik het topje toch even wilde laten zien. Dit topje heeft het ultieme vakantiegevoel: er staan palmbomen op! Al tijden zocht ik naar een mooie top met palmbomen en nu heb ik er eentje. Ook deze is goed te combineren!

P1130811(2)

P1130814(2)

Deze hele gave lipgloss vond ik bij de Urban Outfitters. Er zitten echte bloemen in, wat ik er supergaaf uit vind zien! Fun fact: hij ruikt naar kokos, dus de bloemen zijn eigenlijk alleen voor de sier. Weer een fijne lipgloss erbij.

P1130828(2)
P1130857(2)And last but not least... deze prachtige oorbellen! Ik vind kristallen erg mooi en geloof ook wel in de ‘krachten’ ervan. Zo heb ik ook een ketting met bergkristal en eentje met amethist. Deze oorbellen kocht ik bij de Urban Outfitters. Ik vind vooral de kleur heel erg mooi!

Wat vinden jullie het leukste item?

13 gedachtes over “Shoplog: Urban Outfitters & Gina Tricot

  1. Wat een leuke dingen! Ik ben helemaal gek op blousejes, deze is ook weer erg gaaf! (Had je er niet een voor mij mee kunnen brengen?) En dan die oorbellen, ik wil ze ook! Veel plezier van je nieuwe spulletjes! Xoxo

Geef een reactie

