Mijn summer to do list!

IMG_3182(2)
Hey allemaal! Houden jullie het een beetje uit met die warmte? De hittegolf is gelukkig bijna voorbij. De hittegolf had één groot voordeel; het is tenminste eens echt zomerweer in Nederland. Maar als het boven de 30 graden wordt, dan is het wel te warm en zo benauwd. Gisteren heb ik 6 uren gewerkt in die hitte, dat was wel pittig. Maar de temperatuur gaat nu weer de goede kant op (rond de 25 graden). Maar goed, nu even over deze blogpost. Voor deze zomer heb ik een lijstje gemaakt van alle dingen die ik wil gaan doen. Misschien handig voor jullie ter inspiratie voor als je je verveelt!

IMG_3192(2)
Hierboven zie je de hele lijst! Een deel is vrij standaard; zwemmen doe je bijvoorbeeld waarschijnlijk elke zomer wel. Maar ook zitten er originele dingen tussen zoals gaan suppen en ‘s nachts slapen op de trampoline. De reden dat ik deze summer to do list heb gemaakt is, omdat ik dan altijd wel iets leuks weet om te gaan doen. Dit is handig als je je verveelt of nog niks gepland hebt op een dag. Maar ook omdat ik graag lijstjes maak.

PicMonkey Collage
Tot nu toe heb ik al een paar dingen van het lijstje gedaan. In de zomer is varen één van de activiteiten die ik het allerliefste doe. Ik heb een rubberboot met een motor (geen idee hoeveel PK), waar ik sinds dit jaar eindelijk zelf mee mag varen. Afgelopen woensdag ging ik varen met een vriendin. Op een plek waar lekker kunt zonnen en zwemmen, hebben we aangelegd en daar zijn we  hele dag gebleven. Dinsdag zijn we gaan picknicken in het park. We hadden vers fruit, zelfgebakken koekjes, broodjes, jus d’orange en een mini appeltaart. Het was heel erg gezellig en we willen deze zomer nog veel vaker gaan picknicken. En het laatste wat ik tot nu toe heb gedaan, is een GoPro kopen. Ik heb de GoPro Hero3+ Silver Edition gekocht. Tijdens het varen heb ik gefilmd en ik ben erg tevreden over de kwaliteit. Deze zomer wil ik een sfeerfilmpje gaan maken met m’n GoPro. Nu al zin om nog veel meer leuke dingen te filmen!

Wat wil jij deze zomer graag doen?

2 gedachtes over “Mijn summer to do list!

Geef een reactie

