Mijn schoolspullen voor 2015/2016

P1140249(3)
In het Noorden van Nederland is helaas de vakantie bijna afgelopen. Ik geniet nu nog van mijn laatste weekje vakantie. En tot nu toe heb ik nog absoluut geen zin in school. Hetgeen wat het wel positiever kan maken, is leuke schoolspullen kopen. Dus dat heb ik gedaan! Vooral met mijn agenda ben ik erg blij.

P1140264(2)Omdat dit mijn laatste jaar op de middelbare school is, wilde ik een extra speciale agenda. Dus werd het niet weer een Hema agenda (hoewel deze ook erg leuk zijn!), maar kocht ik er eentje bij de Bijenkorf. Deze keer kocht ik een agenda met pauwenveren van het merk Peter Pauper. In het echt is deze agenda nog mooier dan op de foto’s! De pauwenveren zijn erg gedetailleerd. Het enige nadeel is dat de agenda begint bij 30 augustus (en ik moet 17 augustus weer naar school).

Voor mijn boeken heb ik 3 rollen kartonkleurig kaftpapier gekocht. Vrij simpel, maar dat vind ik juist wel leuk. School kan zo erg druk zijn, dan vind ik het fijn om nette en simpele kaften te hebben. En ik ga op de kaften weer de vakken stempelen, dus ik versier ze wel een beetje.

P1140271(2)Ik heb dit jaar vrij veel verschillende schriften gekocht. Hierboven zie je alle schriften met een opdruk of tekst. Ze komen allemaal van de Hema behalve die helemaal links (V&D). Het roze schrift heeft een plastic hoes waarin je foto’s en aantekeningen kunt bewaren. Daar wil ik mooie vakantiefoto’s in gaan doen. Het schrift met het hertje en de tekst ‘You are so lovely’ is mijn favoriet!

P1140279(2)
PicMonkey Collage(2)Ook heb ik een paar basic schriften gekocht. De grijze schriften zijn van de Hema en de kartonkleurige van de V&D. Het lijkt me leuk om deze met washi tape te versieren. Ik kocht twee rolletjes washi tape bij de Hema. Cameraatjes en wolkjes met de tekst ‘Enjoy blue skies’. Allebei toepasselijk op mezelf, aangezien ik graag foto’s maak van mooie luchten.

P1140297(2)Ik gebruik dit jaar gewoon weer dezelfde etui als vorig jaar. Wel kocht ik een nieuwe geodriehoek en markeerstiften. Het enige wat ik nog even moet kopen, zijn balpennen.

P1140292(2)Mijn agenda heeft geen lintje om aan te geven waar je bent. Dus kocht ik deze clips, zodat ik weet in welke week ik was. Ook handig om te gebruiken in schriften of schoolboeken. Ik vond dit setje erg leuk! Deze komt ook van de Hema.

Iedereen zegt altijd dat het examenjaar het leukste schooljaar is. Ik hoop het wel. Het lijkt mij vooral moeilijk en hard werken. Je hebt je profielwerkstuk (erg groot verslag + Engelse presentatie), toetsweken en je eindexamens. Ja, ik kijk er wel een beetje tegenop. Maar met deze schoolspullen ga ik dit jaar vol goede moed tegemoet.

Heb jij je schoolspullen al gekocht voor dit schooljaar? (Of heb je nog lekker lang vakantie?)

12 gedachtes over “Mijn schoolspullen voor 2015/2016

  1. Wat een leuke spulletjes! Als ik die agenda was tegengekomen was ik ook niet voor mijn simpele Hema agenda gegaan xD We hebben stiekem wel hetzelfde kaftpapier 😉 Heel veel succes in je examenjaar, hopelijk wordt het inderdaad het leukste jaar (dat hoop ik voor mezelf ook 😉 ) Xoxo

  2. Pingback: De 5 leukste Back to School video’s |

  3. Leuke spulletjes heb je gekocht zeg! En veel succes in het examenjaar, het is mij 2 jaar geleden best mee gevallen. Als je met profielwerkstuk op schema blijft is het zeker te doen, zelfde geldt voor examens. Vroeg beginnen en veel proefexamens maken, dan moet het wel goed komen! 🙂

  4. Dag Yvonne! Ik ben op zoek gegaan op internet naar de agenda van Peter Pauper, maar vond hem niet terug op de site van de Bijenkorf. Ik kan hem wel rechtstreeks bestellen, maar dan betaal ik me blauw aan ‘shipping costs” Idee waar ik hem nog kan vinden?
    groetjes,Kim

Plaats een reactie