De 5 leukste Back to School video’s

P1140261(@)

Back to School gaan is niet iets waar veel mensen naar uit kijken. Maar je kunt het toch wat makkelijker en leuker voor jezelf maken. Door bijvoorbeeld leuke schoolspullen te kopen. Of door creatieve en handige Back to School video’s op YouTube te kijken! Door alle DIY’s en tips krijg je vanzelf meer zin in school. Lees verder voor de 5 leukste Back to School video’s!


1. Volgens mij kent bijna elk meisje Bethany Mota wel. Ze maakt altijd erg leuke DIY video’s voor je schoolspullen. Maar deze keer had ze ook een video vol met life hacks voor school! Deze tips vond ik erg handig, dus deel ik deze video graag met jullie.


2. Deze video van mamamiamakeup vond ik heel grappig. Het is een verwachting vs. realiteit video over school. De meeste sketches zijn wel overdreven, maar dat maakt het ook wel weer lachwekkend. Er zit in ieder geval veel humor in deze video!


3. 
Diana’s DIY schoolspullen video is eigenlijk van vorig jaar, maar omdat het zo’n leuke video is deel ik hem toch nog. Vorig jaar was ik zo geïnspireerd door haar video, dat ik een paar DIY’s heb gemaakt. Zo heb ik ook die scratch-on stickers gekocht bij de Hema en daarmee mijn naam op m’n agenda gezet. Mocht je ook zulke scratch-on stickers willen; ze zijn nu ook weer te koop bij de Hema.


4. Dit Youtube account genaamd Laura & Hester kende ik nog niet. Maar ik kwam een hele leuke video tegen over hoe Laura(? of Hester) haar agenda gebruikt, hoe ze deze invult en ze laat hele leuke stickers die ze heeft gemaakt zien. Vooral de stickers vond ik erg leuk! En het was erg herkenbaar hoe ze verschillende kleuren pennen gebruikt voor verschillende betekenissen. Dus bijvoorbeeld een groene pen voor school en toetsen. Dit doe ik zelf ook altijd in mijn agenda.


5
. And last but not least: de outfits van Manon Tilstra! In deze video laat ze hele leuke Back to School outfit ideetjes zien. Mijn favoriete outfit is de blauwe top met de witte jeans en het spijkerblouseje!

Wat vind jij de leukste video?

Een gedachte over “De 5 leukste Back to School video’s

Plaats een reactie