Mijn zomervakantie 2015 (GoPro)

Hier is het beloofde sfeerfilmpje dan! Dit is mijn zomervakantie weergegeven in 3 minuten. Het is allemaal gefilmd met mijn GoPro. Ik ben ontzettend blij met het resultaat. En erg dankbaar voor alle leuke dingen die ik deze zomer heb gedaan. Suppen & varen in Nederland. Wandelen & leuke stadjes bezoeken in Tsjechië. Zwemmen in de zee & jet skiën in Slovenië. I loved every second of it! Ik hoop dat jullie het filmpje leuk vinden. Ik hoor het graag in de comments 🙂 Kijk in HD voor het mooiste beeld!

6 gedachtes over “Mijn zomervakantie 2015 (GoPro)

Geef een reactie

