Herfst shoplog!

NaamloosWanneer ik vroeger (nou ja, 3 jaar geleden ongeveer) naar de stad ging, slaagde ik altijd. Ik kocht bijna alle kledingwinkels leeg en kon makkelijk in 1x mijn complete herfst garderobe kopen. Tegenwoordig ben ik veel kieskeuriger en denk ik beter na over mijn aankopen. Nu koop ik af en toe iets wat ik heel erg leuk vind. Na een paar weken heb ik dan een aantal items, die ik aan jullie kan laten zien in een shoplog. Hierbij het eerste deel van mijn herfst garderobe!


P1140316(2)Ik ging op een koopzondag winkelen en toen was er een markt. Hier zag ik een kraampje met allemaal mooie kristallen en stenen. Zelf geloof ik in de betekenissen en werkingen achter zulke kristallen. En ook vind ik ze heel erg mooi ter decoratie. Ik kocht een amethist (de paarse), omdat deze bij mijn sterrenbeeld past. Ook kocht ik een bergkristal voor energie en balans (de doorzichtige). En tot slot kocht ik een rozenkwarts, omdat ik deze gewoon erg mooi vind. Rozenkwarts is de steen van de liefde en positiviteit, wat ik ook een mooie gedachte vind.

 

P1140319(2)Dit jurkje is van H&M en kocht ik eigenlijk voor de zomervakantie. Ik zag mezelf hierin al helemaal dineren op een zomeravond. Maar toen ik op vakantie was, kwam ik erachter dat ik vergeten was om het jurkje mee te nemen. Gelukkig is dit jurkje ook heel erg geschikt voor de herfst met een vest, panty en laarsjes. Hij kostte €19,95.
P1140327(2)Bij The Sting kocht ik dit vest. Gewoon een basic vest, waardoor ik het goed kan combineren met andere kledingstukken. Hij kostte €19,95.

P1140329(2)Dit shirtje is van H&M en is cropped. Deze kan zowel in de zomer als in de herfst. In de zomer is ie leuk met een rokje of shortje. En in de herfst combineer ik deze met een highwaisted jeans en het vest dat je ook op de foto hierboven ziet. Op het shirtje staat trouwens: ‘Dark nights, bright lights’. Hij kostte €9,95.

P1140331(2)Ik zag dit prachtige jurkje op de blog van Mary Josie. Ik draag eigenlijk helemaal niet vaak jurkjes, dit is zelfs nog maar het derde jurkje dat ik heb. Maar ik houd van streepjes en wilde meer jurkjes gaan dragen, dus kocht ik deze. Het jurkje is van Comegetfashion.nl en kostte €22,95 geloof ik.

P1140337(2)Dit shirtje kocht ik bij C&A voor €12,95. Bordeaux rood is één van mijn favoriete kleuren en perfect voor de herfst. De zijkanten zijn wat langer, dit vond ik een leuk effect!

P1140347(2)Een tas met fringes stond al een tijdje op mijn wishlist en nu heb ik er eentje! Ik kocht deze in Duitsland, geen idee meer bij welke winkel helaas. Hij kostte 25 euro. De kleur van het tasje past bij bijna al mijn kleding wat ik erg handig vind, aangezien het dan heel makkelijk te combineren is.

PicMonkey CollageDit topje van WE kostte €12,95. Het leek mij een handig key item. Ik wil deze sowieso gaan combineren met een blouseje, zodat je het kanten randje mooi ziet. Dit lijkt me erg mooi!


P1140358(2)Deze schoenen van Skechers kocht ik voor mijn werk (serveerster), omdat ik na een lange dag altijd er last van mijn voeten had. Ik wilde investeren in goede schoenen. Dat is beter voor mijn voeten en m’n oude schoenen waren helemaal versleten. In deze Skechers zit een zool met memory foam. Dit loopt echt heerlijk! Mijn voeten doen ook veel minder pijn na een dag werken. Dit is overigens niet gesponsord o.i.d. Ik ben oprecht super enthousiast over deze schoenen. Ze kostten €69,95 geloof ik.
P1140365(2)Bootschoenen stonden echt al mega lang op mijn wishlist. In april 2014 schreef ik deze blogpost en daar zie je bootschoenen op mijn wishlist. Ik kocht deze Sperry’s voor de zomer eigenlijk al, maar heb nooit erover geschreven. Ik vind ze echt superleuk! Het enige nadeel is dat ik nog steeds blaren krijg als ik ze draag. Ik heb ze namelijk ietsjes te groot gekocht (37 was te klein, 38 ietsjes te groot). Ik heb wel een extra zooltje erin gedaan, maar de blaren blijven helaas komen. Als iemand nog tips hiervoor heeft, let me know! Ze kostten 70 euro.

P1140354(2)
Ik ben erg blij met al mijn nieuwe items voor de herfst! Hopelijk vind ik nog meer leuke kledingstukken, zodat ik binnenkort mijn complete herfst garderobe heb verzameld. Ook al wil ik nog steeds liever zomer, herfstkleding kopen is ook wel erg leuk. De herfst is het perfecte seizoen voor fashion. Je kan weer meerdere laagjes aan en dus veel leuke kledingstukken combineren. En sjaals staan altijd zo leuk en zijn zo fijn om te dragen! Wat betreft de kleding heb ik dus wel zin in de herfst. Maar wat het weer betreft heb ik nog even liever zomer.

Heb jij al kleding gekocht voor de herfst?

7 gedachtes over “Herfst shoplog!

Plaats een reactie